VRIO ანალიზი – უპირატესობის გასაღები ბიზნესისთვის
უკანასკნელი წლების განმავლობაში VRIO ანალიზის პოპულარობა საქართველოში სწრაფად იზრდება. თანამედროვე ბიზნეს სამყაროში, სადაც კონკურენცია უმკაცრესია, მცირე და საშუალო ბიზნესები (SMB) განსაკუთრებულ გამოწვევებს აწყდებიან. შეზღუდული რესურსები, მუდმივად ცვალებადი ბაზარი და დიდი კონკურენტების ზეწოლა მათ წინაშე სერიოზულ ბარიერებს ქმნის. ამ გამოწვევების დასაძლევად, SMB-ებს სჭირდებათ ეფექტური სტრატეგიული დაგეგმვის ინსტრუმენტები, რომლებიც მათ საშუალებას მისცემს ზუსტად შეაფასონ საკუთარი პოზიცია ბაზარზე, […]
გაგრძელება